FilmRecencies.TV is het enthousiaste initiatief van filmfreak, edelfigurant, marketeer, docent, trainer en business videoproducent Patrick Petersen. Het portal is in 2007 opgericht en kent duizenden unieke en bijzondere recensies van bijzondere films. Daarbij zijn wij vooral benieuwd naar uw en jullie beoordeling per film (ster-rating).

FilmRecensiesTV is een no-nonsense reviewplatform. FilmRecensiesTV verzamelt, schrijft en deelt recensies van films en video’s die niet altijd recent zijn, maar wel het kijken waard zijn. Het zijn de producties die net niet dat grote promotiebudget kregen, wellicht onderschat zijn door het filmpubliek, een verkeerde trailer kende en/of zijn ondergesneeuwd.

Bijzonder eigen wijze

Op geheel eigen wijze worden films besproken en doorgelicht. Onbevangen, origineel en kritisch. De films die uit blik zijn van grote bioscopen en podia, hebben onze voorkeur. Wij  richten ons op bijzondere films die net niet die promotie hebben gehad die zij wellicht wel hebben verdiend.

flodder

.TV?

Elke recensie en elke artikel wordt voorzien van videofragmenten, interviews, making of… video’s en ander bijzonder visueel materiaal.

Ook de recensies zelf maken wij zo visueel mogelijk om de sfeer van de film te proeven rondom de teksten.

who am i

Patrick Petersen wie?

Oprichter Patrick Petersen is 100% filmfreak, komt uit een acteursfamilie en heeft als edelfigurant en hobby acteur een bijdragen heeft geleverd aan onder andere de serie Flodder(diverse afleveringen als crimineel of poltie-agent), Who am I van Jackie Chan(als commando), de serie Hertkamp(als consultant), Paul Verhoeven’s Zwartboek(als hoofd-officier) en een commercial voor het Nederlands Filmfestival.

HERTEKAMP

4 Reacties

1. Alexandra 10 oktober 2007

Beste Websitebeheerder, Als campagnemedewerker van Mediabureau Assistme Nederland ben ik voor onze adverteerders continue op zoek naar relevante websites waar zij hun advertentiemateriaal op kunnen plaatsen. Natuurlijk tegen prima vergoedingen die gebaseerd zijn resultaat. Momenteel zoek ik voor de advertentiecampagnes “DVD-Voordelig” online advertentieruimte. Daarbij kwam ik op uw website http://www.filmrecensies.tv terecht en zag dat u daar wellicht nog onbenutte advertentieruimte heeft. Ik wil u dan ook uitnodigen om u aan te melden als “affiliate/partner” van Assistme. U ziet dan direct welke advertentiecampagnes er momenteel beschikbaar zijn en welke vergoedingen u daarvoor krijgt. Vergoedingen bestaan, afhankelijk van de campagne, uit CPM,CPC,CPL,CPS /CPO of combinaties. U bepaalt zelf welke en hoeveel campagnes u wilt opnemen op uw website. Voor alle campagnes hebben we vele soorten promotiemateriaal beschikbaar. Naast banners en Flash presentaties kunt u ook gebruik maken van AdMe woordblokken, tekstlinks en productfeeds. Eens per maand ontvangt u uw vergoedingen via de bank. Dit is voor u natuurlijk geheel kosteloos en vrijblijvend. Het kan u enkel omzet opleveren. Aanmelden kunt u doen via www.assistme.nl/join.html . Ik hoop dat ik u op korte termijn mag verwelkomen als nieuwe partner van ons medianetwerk. Met vriendelijke groet, Alexandra Sengers Afdeling Marketing Assistme Nederland 070-3262641 www.assistme.nl www.assistme.be

2. Rob van der Zande 12 juni 2008

Beste Patrick, Ik zag dat je op je site regelmatig YouTube filmpjes plaatst met trailers. Wij van Play Networks, kunnen deze trailers gratis leveren, maar dan in een mooi flash filmpje op je website. Dit staat beter en heeft ook een hogere kwaliteit. Voorbeelden van websites die onze gratis trailer service gebruiken zijn, www.mrmovie.nl, www.skyradio.nl, MSN video, www.movie2movie.nl, www.moviemachine.nl enzovoorts. Mocht U gebruik willen maken van deze service stuurt U mij dan even een emailtje dan geef ik U toegang tot onze database. Ik kan als U dat wilt ook meer informatie toesturen. Met vriendelijke groet, Rob van der Zande rz@playnetworks.net

3. maaike 11 maart 2009

ik dacht al waar ken ik je van..

4. Boobers 10 juli 2009

Beste Patrick, Wij scoren allebei hoog op Google als op filmrecensies gezocht wordt. Als wij links uitwisselen, scoren wij allebei nog hoger. Interesse? Mijn website is http://www.filmrecensies.net Alvast bedankt!